GreenGoals Co

مهندسین مشاور پژوهندگان آرمان سبز محیط

امروز
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مصادف با
10 ذو القعدة 1445
و
2024/05/17
می باشد. ساعت

معرفی کتاب تجزیه شیمیایی آب و خاک با دید زیست محیطی

 

خلاصه ای در مورد کتاب: امروزه کنترل میزان آلاینده ها در محیط زیست انسانی امری است ضروری و بدون داشتن دانش کافی در سنجش میزان آلاینده ها نمی توان این مهم را به درستی به انجام رساند. کتابهای مختلفی با موضوع روش های آزمایشگاهی سنجش آلاینده های محیط زیست و آزمایشهای بهداتشی آب با زبان فارسی منتشر شده است اما منبعی واحد و جامع به زبان فارسی که روشهای مختلف سنجش یک آلاینده و مقایسه و کاربرد هر روش از یک طرف و روش های نمونه برداری، نگهداری نمونه و شناسایی و حذف مزاحمتها در اندازه گیری از طرف دیگر را داشته باشد به ندرت به چاپ رسیده است. کتاب حاضر تلاسی است در این جهت و سعی مولفان برآورده کردن این نیازها و همچنین ارائه مطالب جامع در مورد منابع ورود و آثار بهداشتی و زیست محیطی و همچنین مقدار مجاز پارامترهای مختلف برای تخلیهبه محیط زیست بوده است.

نام کتاب: تجزیه شیمیایی آب و خاک با دید زیست محیطی

مولفین: حسن رضوانی پور- زهرا السادات رضوی دینانی

انتشارات: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

سال انتشار:1393

جهت تهیه این کتاب، علاقه مندان می توانند از مراکز خرید جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان تهیه نمایند و یا مستقیما با مولفان، با گذاشتن نظر زیر همین پست در ارتباط بوده و کتاب را تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 سجاد امیرحاجلو 1400-01-17 14:29
باسلام، درخصوص اندازه گیری نیترات آب به روش اسپکتفتومتری درصورتی که آب دارای مواد آلی باشد بایستی در طول موج 275نانومتر نیز قرائت شود.
میزان مواد آلی چقد باید باشد؟
روش اندازع گیری مواد آلی چیه؟
و اینکه روش ارائه شده برای اندازه گیری نیترات آب براساس کدام منابع بوده است؟
خواهشمند است درخصوص موارد بالا اعلام نظر فرمائید


0913970586
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید